Dr. John Izzo
Dr. John Izzo vezető vállalatirányítási szakértő, író és közösségi vezető. Tanácsadást nyújt a világ legnagyobb vállalatainak, tanít a nagyobb észak-amerikai egyetemeken, kutatásokat végez a munkahelyi értékekkel kapcsolatban, és több mint egymillió emberhez szólt már szerte a világon.
Úttörőként működik a sikeres vállalkozások és a kialakulóban lévő trendek formálásában több mint huszonöt éve. A kezdetektől támogatja a vállalatok társadalmi felelősségvállalását és a munkavállalói elkötelezettség növelését. A Fenntartható Márkák (Sustainable Brands) tanácsadó testületének tagja.
A Hofstra Egyetemen diplomázott szociológia és újságírás szakon 1979-ben. 1981-ben a chicagói McCormick Teológiai Szemináriumon teológiaoktatói címet szerzett. 1992-ben a Kent Állami Egyetemen szerzett doktori címet kommunikáció szakon.
Karrierjét presbiteriánus lelkészként kezdte a 80-as években, majd szervezetfejlesztési konzultánsként dolgozott öt évig, mielőtt megalapította saját, szervezetfejlesztéssel foglalkozó cégét. Sikeres és népszerű vállalkozása olyan cégeket tett az ügyfeleivé, mint az IBM, a Verizon vagy a McDonald’s.
1994-ben jelent meg első könyve, amelyet azóta nyolc másik követett, köztük az olyan bestsellerek, mint a Lépj elő és az Öt titok, amit fel kell ismerj, mielőtt meghalsz.
Izzo mintegy 60 neves szakmai lapban publikált már cikkeket. A CSRwire és a Huffington Post blogírója, valamint a torontói The Globe and Mail újság üzleti rovatának egyik szerzője.
Célja annak elősegítése a világban, hogy az emberek egyre inkább értelmet találjanak a munkájukban és az életükben.