SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Vásárlóink az alábbi szállítási feltételek közül választhatnak:
1. Kiszállítás
A rendelt kiadványokat a rendelés beérkezése után 3–5 munkanapon belül szállítjuk ki. A termék átvételkori fizetésére is van mód (utánvét). Csomagjaink összeállítását a Webshippy, termékeink kiszállítását pedig a GLS futárszolgálat végzi.
Szállítás költsége Magyarországon:
Házhoz szállítás előre fizetéssel (bankkártya [Barion]): 1690 Ft
Csomagpontra szállítás előre fizetéssel: 990 Ft
Az utánvét mindkét esetben +690 Ft.
20.000 Ft rendelési érték fölött a kiszállítás ingyenes!
2. Személyes átvétel Solymáron
A személyes átvétel szállítási költséggel nem jár. A termékek postázását megbízott alvállalkozónk végzi, azonban személyes átvételre is van lehetőség kiadónk solymári irodájában. Amennyiben élni kíván ezzel a lehetőséggel, időpont egyeztetése végett hívjon minket a +36 20 288-7494-es telefonszámon. Irodánk Solymáron, a Terstyánszky u. 89. szám alatt, a Sparral szemben lévő Pemü-épület első emeletén található. A GPS-be a Casparus Kiadó nevet érdemes beírni, a cím megadása ugyanis az épület távolabbi oldalára mutat.
3. Külföldre szállítás
Külföldre történő szállítás költségei felől kérjük, személyesen érdeklődjön a Kapcsolat oldalon.
4. Garancia – mi a teendő, ha sérült a csomag?
Ha a csomagon átvételkor sérülés látszódik, ne vegye át, és azonnal kérvényezze kárjegyzőkönyv felvételét. A futár készséggel kitölti az adatokat, így azonnal megkezdődhet az eset kivizsgálása. Ha az azonnali kárjegyzőkönyv elkészítésére nincs lehetőség, vagy nem látszik külsérelmi nyom a csomagoláson, úgy önnek három nap áll rendelkezésre, hogy a káreseményt jelezze a Casparus Kiadó felé az info(kukac)casparus.hu e-mail-címen.
Kérjük, őrizze meg a csomagolást és a csomag teljes tartalmát, és kárbejelentő levelében a következőket írja meg illetve küldje el: pontosan melyik csomagról (csomagszám vagy megrendelésszám) és mely termékről van szó, illetve hány darab termék sérült. Szükségünk lesz továbbá néhány fotóra is a káresetről: a csomag külső csomagolásáról (ha van külsérelmi nyom), a csomag belső csomagolásáról (melyen jól látszódnak a csomagolóanyagok, pl. buborékfólia, térkitöltő párna) és természetesen a sérült termékről/termékekről. Megfelelő képek hiányában a káresetet szállító partnerünk sajnos nem tudja igazolni. A fentieknek megfelelő bejelentő e-mail megérkezése után térítésmentesen ismét elküldjük a terméket.
Reméljük, hogy kiadványainkban örömét leli, és máskor is elégedett vevőink között üdvözölhetjük!
A Casparus Kiadó csapata